بهنام سروری
بهنام سروری
برنامه نویس طراح سایت طراح گرافیک تعمیرات تخصصی محصولات اپل ارائه تمامی خدمات تحت وب هوش مصنوعی یادگیری ماشین پایتون
بهنام سروری

وبلاگ

GTA VI یا همون جی تی ای 6 خودمون

GTA VI یا همون جی تی ای 6 خودمون

پس از سال ها شایعه و گمانه زنی، اولین تریلر بازی Grand Theft Auto VI Rockstar Games برای اولین بار منتشر شد. این تریلر در ابتدا کمتر از یک روز قبل از اولین نمایش برنامه ریزی شده اش به بیرون درز کرد که باعث شد Rockstar آن را زودتر منتشر کند. همانطور که شایعه شده است، GTA VI بازیکنان را به Vice City - و ایالت گسترده‌تر Leonida - خواهد برد و قرار است در سال 2025 برای PS5 و Xbox Series X|S عرضه شود.

Rockstar Games قبلاً تایید کرده بود که در حال توسعه بازی بعدی GTA است، اما این اولین بار است که ما در حال دریافت هر سطحی از جزئیات در مورد انتظارات هستیم. بر اساس تریلر، به نظر می رسد شایعات نیز درست بوده اند مبنی بر اینکه GTA VI دارای دو قهرمان داستان است: یک مرد و یک زن. به نظر می‌رسد که شخصیت زن یک مخالف سابق است، و ما چیزی را می‌بینیم که به نوعی از رسانه‌های اجتماعی درون بازی به نظر می‌رسد، همانطور که بسیاری از ویدیوهای سبک TikTok و Instagram Reel را می‌بینیم. یک شوخی مرد فلوریدا نیز وجود دارد و ما تالاب های لئونیدا را علاوه بر Vice City، برداشت Rockstar در مورد میامی می بینیم.

جزئیات دیگر شامل یک قایق بادی، بیرون کشیدن تمساح از یک استخر حیاط خلوت (و بعداً یکی از آنها در حال ورود به فروشگاه)، فیلم دوربین بادی پلیس، بازگشت Weazel News، دوچرخه‌های خاکی و چهارچرخ، سرقت ظاهری یک داستان راحت و مقدار زیادی نئون است. . می توانید چند اسکرین شات از تریلر بالا را مشاهده کنید.

سام هاوسر، بنیانگذار Rockstar در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: "Grand Theft Auto VI به تلاش های ما برای فراتر رفتن از محدودیت های ممکن در تجربه های دنیای باز بسیار فراگیر و داستان محور ادامه می دهد." ما از اینکه می‌توانیم این دیدگاه جدید را با بازیکنان در همه جا به اشتراک بگذاریم، هیجان‌زده هستیم.»

بیانیه مطبوعاتی تایید می کند که بازی در Leonida، نسخه Rockstar فلوریدا، جایی که بازیکنان از "خیابان های نئون آغشته به Vice City و فراتر از آن" بازدید خواهند کرد.

همه اینها بیشتر از اینکه نشان دهند این بازی یک پله بالاتر از Grand Theft Auto V است که برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد، به غیر از تایید نام، تنظیمات و پنجره تاریخ انتشار، روحیه را ایجاد می کند. همچنین هیچ اشاره ای به انتظارات از GTA Online نشده است - این یک سوال باز است که آیا Rockstar یک حالت مستقل جدید منتشر می کند، به تکامل بازی موجود ادامه می دهد یا چیز دیگری. بیانیه مطبوعاتی GTA VI را "بزرگترین و همهجانبه ترین تکامل سری Grand Theft Auto تاکنون" نامیده است.

همانطور که در بالا ذکر شد، این بازی برای عرضه در سال 2025 برای PS5 و Xbox Series X|S تایید شده است. در بیانیه مطبوعاتی هیچ اشاره ای به نسخه رایانه شخصی نشده است. این امکان وجود دارد که بعداً ظاهر شود، همانطور که در مورد GTA V رخ داد.

این تریلر ابتدا توسط حساب کاربری در Twitter/X فاش شد. همانطور که انتظار می رفت، حساب کاربری در کمتر از یک ساعت به حالت تعلیق درآمد. Rockstar متعاقباً در توییتر اعلام کرد: "تریلر ما لو رفته است، بنابراین لطفاً چیز واقعی را در YouTube تماشا کنید." خاویر آلتمن، طراح ارشد گیم پلی در Rockstar، در توییتی گفت: "امیدوار بودم فردا برای اولین بار این بازی را همراه با هم تیمی ها و همکارانم تماشا کنم. احساس می کنم ما شایسته آن لحظه بودیم."